Brev:
Vitaminpiller - 15 mdr.
19. februar 2015
Alder:
15 mdr.
Vitaminpiller - 15 mdr.
Kære Helen.
Hvornår "skal" man begynde at give sit barn vitaminpiller?
Min datter er 15 måneder og jeg ammer stadig mellem 1-3 gange i døgnet,
primært om natten.
Jeg mener at have læst, at så længe der indtages brystmælk, er der ikke
behov for supplement via vitaminpiller?
Eller hvad?
Og hvis det kan være en god ide at begynde på nu, fås de så i flydende form, for umiddelbart tænker jeg ikke at hun når hun er så lille kan tygge en tablet?
Tak :)